Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F16%3A43890943" target="_blank" >RIV/60076658:12210/16:43890943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948
Popis výsledku v původním jazyce
V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.
Název v anglickém jazyce
Promotional strategies in the pencil manufacturing industry in České Budějovice between 1938 and 1948
Popis výsledku anglicky
In the period between 1938-1948, the writing utensil production in České Budějovice experienced complicated changes, mostly as a result of a post-war nationalisation of Koh-i-noor Hardtmuth - the biggest Czechoslovak pencil making company. The paper hereby presented addresses the symptoms of such changes within promotional strategies of the Hardtmuth company, National Enterprise of Business and Industry and Grafo company, PLC. Besides these particular methods, a serious attention was also paid to the comparisons of advertising costs as well as to the efficiency of promotion in the war and post-war periods. Basic sources of information to be possibly used within this given topic were not left behind either.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hospodářské dějiny Moravy a Slezska. Vybrané kapitoly z 20. století
ISBN
978-80-87896-34-1
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
172-192
Počet stran knihy
226
Název nakladatele
Technické muzeum v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—