Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F16%3A43890943" target="_blank" >RIV/60076658:12210/16:43890943 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.

  • Název v anglickém jazyce

    Promotional strategies in the pencil manufacturing industry in České Budějovice between 1938 and 1948

  • Popis výsledku anglicky

    In the period between 1938-1948, the writing utensil production in České Budějovice experienced complicated changes, mostly as a result of a post-war nationalisation of Koh-i-noor Hardtmuth - the biggest Czechoslovak pencil making company. The paper hereby presented addresses the symptoms of such changes within promotional strategies of the Hardtmuth company, National Enterprise of Business and Industry and Grafo company, PLC. Besides these particular methods, a serious attention was also paid to the comparisons of advertising costs as well as to the efficiency of promotion in the war and post-war periods. Basic sources of information to be possibly used within this given topic were not left behind either.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hospodářské dějiny Moravy a Slezska. Vybrané kapitoly z 20. století

  • ISBN

    978-80-87896-34-1

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    172-192

  • Počet stran knihy

    226

  • Název nakladatele

    Technické muzeum v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly