Vliv konstrukčního řešení nástavby vozu Jumbo 6600 D na využití a ekonomiku provozu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F05%3A00008208" target="_blank" >RIV/60076658:12220/05:00008208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv konstrukčního řešení nástavby vozu Jumbo 6600 D na využití a ekonomiku provozu.
Popis výsledku v původním jazyce
Velkoobjemové nástavby sběracích vozů JUMBO 6600 D dodává firma PÖTTINGER v provedení s lany a za příplatek 1809 EURO s ocelovými profily. Při sklizni senáže bylo se sběracím vozem s ocelovými profily dosaženo o 8,51 % vyšší objemové hmotnosti naložené píce. Při sklizni sena bylo dosaženo o 19,66 % vyšší objemové hmotnosti. U vozu se stropními ocelovými profily při sklizni senáže se teoretická výkonnost zvýšila maximálně při dopravní vzdálenosti 10 km o 1,4 %, při sklizni sena byla teoretická výkonnostvozu při dopravní vzdálenosti 1 km o 5,4 % vyšší, při dopravní vzdálenosti 10 km o 15,4 % vyšší. Náklady na provoz strojů byly stanoveny pomocí programu TechConsult (R) v závislosti na ročním využití 300, 400 a 500 hodin. U vozů s lany se mění od 957 do620 Kč.h-1. U vozů s profily se mění v rozsahu od 983 do 635 Kč.h-1. Náklady na sklizeň tuny senáže se mění u vozů s lany v rozsahu od 95 Kč.t-1 do 399 Kč.t-1, u vozů s profily od 96 Kč.t-1 do 400 Kč.t-1 v závislosti na době využívání a d
Název v anglickém jazyce
The Impact of different constructions of an extension to the loader-wagon Jumbo 6600 D on the utilization and economy of operation
Popis výsledku anglicky
Company PÖTTINGER supplies the market with two different types of large-scale adapters of loader-wagon JUMBO 6600 D. The first one is equipped with cables and the second one, for extra costs of 1,809 EUR, is equipped with steel profiles. The impact of usage of the adapter equipped with steel profiles on the weight volume was measured during the harvest of fodder and the weight volume of loaded fodder increased by 8.51 %. Within the harvest of hay we established higher weight volume of loaded hay by 19,66 %. Usage of the ceiling steel profiles during the harvest of forage increased the theoretical efficiency of the vehicle JUMBO 6600D to the maximum level on the distance of 10 km (by 1,4 %). The theoretical efficiency of the vehicle during the harvest of hay increased by 5,4 % on the transport distance of 1 km and by 15,4 % on the transport distance of 10 km. The total costs for running of the loader-wagon JUMBO 6600 D were assessed by usage of the program TechConsult (R). We determined
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GB - Zemědělské stroje a stavby
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Collection of Scientific Papers, Faculty of Agriculture in České Budějovice : Series for Crop Sciences
ISSN
1212-0731
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
93-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—