Škola bez ducha je škola bezduchá?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F10%3A00012076" target="_blank" >RIV/60076658:12260/10:00012076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Škola bez ducha je škola bezduchá?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem etické výhovy je naučit žáky rozlišovat mezi mravně dobrým a mravně špatným jednáním. Předpokladem k tomu je určitý "duch školy". Příspěvek obsahuje úvahu nad tím, jak může pedagogika chápat pojem "duch" a jak je možné jej vnášet do současného školství.
Název v anglickém jazyce
Is School without Spirit "Spiritless School"?
Popis výsledku anglicky
The aim of ethics is to teach pupils to distinguish between morally good and morally bad behavior. The prerequisite for this is the "school spirit". This paper contains a refl ection on how pedagogy can understand the concept of "spirit" and how it can be given to the current education system.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—