Zkušenost - reflexe-- učení z pohledu programu Filosofie pro děti.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F14%3A43888259" target="_blank" >RIV/60076658:12260/14:43888259 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenost - reflexe-- učení z pohledu programu Filosofie pro děti.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola vychází z definice zkušenosti O. F. Bollnowa. Rozvíjí problém tlaku na žákovské vědomosti i na učení prostřednictvím zkušenosti. Ukazuje vztah mezi vědomostmi, zkušenostmi a jejich reflexí v programu Filosofie pro děti.
Název v anglickém jazyce
Experience - reflection - teaching from point of view of Philosophy for children program
Popis výsledku anglicky
The chapter comes from experience definition by O. F. Bollnow. It develops a problem of pressure on both pupils' knowledge and learning through experience. It shows relation between knowledge, experience and their reflection in Philosophy for children program.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Reflexe mezi lavicemi a katedrou.
ISBN
978-80-210-6703-5
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
47-56
Počet stran knihy
117
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—