Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická praxe jako důležitá součást profesní přípravy učitelů - podněty pro oborovou didaktiku společenských věd

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F16%3A43891723" target="_blank" >RIV/60076658:12260/16:43891723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická praxe jako důležitá součást profesní přípravy učitelů - podněty pro oborovou didaktiku společenských věd

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem studie je zamyšlení nad současným stavem pedagogických praxí, které absolvují studenti v rámci své profesní učitelské přípravy na budoucí povolání. V textu jsou vedle stručnějšího teoretického vstupu zařazeny postřehy z analýzy souvislé pedagogické praxe studentů Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro SŠ a 2. stupeň ZŠ PF JU v Českých Budějovicích (jedná se o 160 hodnocení z praxe za období čtyř akademických let 2012-2016).

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical Experience as an Important Constituent Part of Teacher Professional Training - Impulses for the Didactics of Social Sciences

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to bring some reflections on contemporary conditions of pedagogical practices being done by students within their teacher professional training. Besides a brief theoretical introduction there are also some perceptions included from the analysis of pedagogical continuous practice of students studying Social Sciences and Civics oriented at education at The Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice aimed for teaching at secondary schools and upper primary schools (it contains 160 evaluations of practice in the course of last four academic years 2012-2016).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    4-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus