Pedagogická praxe jako důležitá součást profesní přípravy učitelů - podněty pro oborovou didaktiku společenských věd
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F16%3A43891723" target="_blank" >RIV/60076658:12260/16:43891723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická praxe jako důležitá součást profesní přípravy učitelů - podněty pro oborovou didaktiku společenských věd
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem studie je zamyšlení nad současným stavem pedagogických praxí, které absolvují studenti v rámci své profesní učitelské přípravy na budoucí povolání. V textu jsou vedle stručnějšího teoretického vstupu zařazeny postřehy z analýzy souvislé pedagogické praxe studentů Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro SŠ a 2. stupeň ZŠ PF JU v Českých Budějovicích (jedná se o 160 hodnocení z praxe za období čtyř akademických let 2012-2016).
Název v anglickém jazyce
Pedagogical Experience as an Important Constituent Part of Teacher Professional Training - Impulses for the Didactics of Social Sciences
Popis výsledku anglicky
The aim of this study is to bring some reflections on contemporary conditions of pedagogical practices being done by students within their teacher professional training. Besides a brief theoretical introduction there are also some perceptions included from the analysis of pedagogical continuous practice of students studying Social Sciences and Civics oriented at education at The Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice aimed for teaching at secondary schools and upper primary schools (it contains 160 evaluations of practice in the course of last four academic years 2012-2016).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
4-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—