CLIL na střední škole - angličtina a fyzika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F22%3A43906142" target="_blank" >RIV/60076658:12310/22:43906142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CLIL na střední škole - angličtina a fyzika
Popis výsledku v původním jazyce
Nová publikace CLIL angličtina a fyzika přináší pět aktivit, které pomohou učitelům fyziky překročit hranice svého předmětu a zařadit do výuky krátké aktivity v angličtině. Každá kapitola obsahuje detailní popis aktivity včetně znázornění obtížnosti pro učitele i žáky, metodiku rozepsanou do jednoduchých kroků, ukázku pracovního listu pro žáky a klíčovou slovní zásobu. Každá aktivita je zpracována ve dvou variantách – pro práci na počítači či tabletu, nebo pro práci s papírovým pracovním listem, který učitel snadno vytiskne přímo ze svého materiálu. Kroky v metodické části jsou doplněny o konkrétní instrukce učitele, které jsou uvedeny v češtině i angličtině, aby si učitel mohl vybrat komunikační jazyk podle své úvahy. Instrukce jsou doplněny zvukovou stopou. Všechny kapitoly jsou zpracovány přehledně a zohledňují různou zdatnost učitelů fyziky v angličtině.
Název v anglickém jazyce
CLIL at high school - English and Physics
Popis výsledku anglicky
The new CLIL English and Physics publication provides five activities to help physics teachers go beyond their subject and incorporate short activities in English into their lessons. Each chapter includes a detailed description of the activity including an illustration of the difficulty for teachers and pupils, a methodology broken down into simple steps, a sample worksheet for pupils and key vocabulary. Each activity comes in two versions - for work on a computer or tablet, or for work with a paper worksheet that the teacher can easily print directly from their materials. The steps in the method section are accompanied by specific teacher instructions, which are given in both English and Czech, so that the teacher can choose the communication language of his/her choice. The instructions are accompanied by an audio track. All chapters are clearly organized and take into account the different proficiency of English physics teachers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů