Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti ze školení učitelů v používání počítače při výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005643" target="_blank" >RIV/60076658:12410/04:00005643 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti ze školení učitelů v používání počítače při výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Masové vzdělávání českých učitelů pro užívání informačních technologií ve výuce umožnilo realizovat plán hromadného proškolení učitelů matematiky v této oblasti. Modul #ICT ve výuce matematiky# ministerského programu Informační gramotnost, připravený učiteli tří českých univerzit, si klade za cíl informovat učitele matematiky na šklách o možnostech výuky tohoto předmětu pomocí počítače, o současných trendech a používaných počítačových programech, o výhodách a úskalích nasazení výpočetní techniky do výuky. Tento článek informauje o zkušenostech z prvního půlroku provozu školicího modulu a o výhledu do budoucna.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiences from in-service teachers preparation to using computer as an educational tool in school mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Wholesale education of Czech teachers providing in last years prepares them how to use computer and how to use computer as an educational tool. The module #ICT in mathematics education# is built as an information entry to the whole rank of using computerin the school. This article deals with experiences, which we gain during the first 6 months of guarantee and operation of this module.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    sborník 9. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    80-86843-01-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    343-348

  • Název nakladatele

    Jednota českých matematiků a fyziků

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    11. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku