Pedagogická praxe jako motivační faktor
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006554" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006554 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Practice as a Motivational Factor
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the system of teaching practice at our faculty and shows how teaching practice motivates trainees to improve their language knowledge and pedagogic skills.
Název v anglickém jazyce
Teaching Practice as a Motivational Factor
Popis výsledku anglicky
The article deals with the system of teaching practice at our faculty and shows how teaching practice motivates trainees to improve their language knowledge and pedagogic skills.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F02%2FD178" target="_blank" >GP405/02/D178: Jazyková interference na pomezí angličtiny a češtiny - na materiálu školní výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
English for Central Europe
ISBN
3-86537-420-4
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
81-89
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Cuvillier Verlag Gottingen
Místo vydání
Gottingen
Kód UT WoS kapitoly
—