Reflexe pedagogických rolí budoucími učiteli
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008093" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe pedagogických rolí budoucími učiteli
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z práce s kolážemi při profesní přípravě budoucích učitelů tak, jak je s touto metodou pracováno v rámci seminářů na Pedagogické fakultě JčU v Č. Budějovicích. Výzkumná studie mapuje, jaké role studenti (budoucí učitelé) přisuzují pedagogům a jakým vizuálním materiálem na kolážích tyto role obsazují (s jakým vizuálním materiálem na kolážích tyto role spojují). Přitom nejde pouze o role, které studenti anticipují v budoucí profesi plnit, ale též o role, které v rámci svých školních zkušeností pedagogům přisuzovali nebo přisuzují.
Název v anglickém jazyce
The reflections on pedagogue´s roles by future teachers
Popis výsledku anglicky
The contribution is based on the use of the collage technique within the professional training of future teachers (this method is applied in the seminars at the Faculty of Education of the University of South Bohemia). This paper describes the roles which students (future teachers) ascribe to teachers and which is the visual material that is combined with the roles in the collages. There aren´t only fulfil in their future profession but also the roles which they ascribed or ascribe to their teachers during their past or contemporary school experience.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7040-991-6
Místo vydání
České Budějovice
Název nakladatele resp. objednatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
CD