Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe pedagogických rolí budoucími učiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008101" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe pedagogických rolí budoucími učiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z práce s kolážemi při profesní přípravě budoucích učitelů tak, jak je s touto metodou pracováno v rámci seminářů na Pedagogické fakultě JčU v Č. Budějovicích. Výzkumná studie mapuje, jaké role studenti (budoucí učitelé) přisuzují pedagogům a jakým vizuálním materiálem na kolážích tyto role obsazují (s jakým vizuálním materiálem na kolážích tyto role spojují). Přitom nejde pouze o role, které studenti anticipují v budoucí profesi plnit, ale též o role, které v rámci svých školních zkušeností pedagogům přisuzovali nebo přisuzují.

  • Název v anglickém jazyce

    The reflections on pedagogue´s roles by future teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is based on the use of the collage technique within the professional training of future teachers (this method is applied in the seminars at the Faculty of Education of the University of South Bohemia). This paper describes the roles which students (future teachers) ascribe to teachers and which is the visual material that is combined with the roles in the collages. There aren´t only fulfil in their future profession but also the roles which they ascribed or ascribe to their teachers during their past or contemporary school experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jandová R. (ed.), Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    318-321

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku