Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vážené a milé kolegyně...

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00010686" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00010686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vážené a milé kolegyně...

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší výsledky výzkumu, kterého se účastnilo 643 respondentek, učitelek a ředitelek mateřských škol. Výzkum mapoval podmínky pro naplňování cílů RVP PV v mateřských školách a potvrdil předpokládané hypotézy.

  • Název v anglickém jazyce

    Dear colleagues...

  • Popis výsledku anglicky

    Kindergarten teachers and directors, 643 respondents, participated in the research reported in the present article. The research mapped out the conditions for the reaching of RVP PV aims in kindergartens and supported the stipulated hypotheses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Informatorium 3-8

  • ISSN

    1210-7506

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus