Průzkum přípravy a realizace primární prevence na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00010700" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00010700 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průzkum přípravy a realizace primární prevence na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Autor přináší souhrnné poznatky výzkumu realizace primární prevence sociálně patologických jevů v prostředí základních škol. Cílem je přispět k současné diskusi o podobě efektivní prevence ve škole a obohatit poznání o prevenci o výsledky empirického výzkumu. V první etapě je předmětem zájmu učitel, který ve funkci metodika prevence garantuje naplnění cílů, obsahu i metod prevence ve škole. V druhé etapě pak autor sleduje pohledy žáků základních škol na vybrané sociálně patologické jevy a na preventivníprogramy, které na školách zažívají. Výsledkem výzkumu je postižení problémů a souvislostí realizace prevence v prostředí základních škol.
Název v anglickém jazyce
Primary prevention problems of socio-pathologic phenomena at secondary schools
Popis výsledku anglicky
Author brings summary knowledge about theory and practice of primary prevention realization of socio-pathologic phenomena within secondary school environment. Its target is to contribute to current discussion about effective prevention form in school andto enrich prevention cognition for empirical research findings. In the first phase is point of interest the teacher, which as an prevention methodist guarantees compliance with targets, content and prevention methods of prevention in the school. In thesecond phase then dissertation deals with views of secondary school pupils on selected socio-pathologic effects and prevention programs, which are in use at the schools. Research result is determination of problem and context of prevention realization within secondary school environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prevence
ISSN
1214-8717
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—