Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Realizace primární prevence na základních školách jaké jedna z možností aktivního ovlivnění zdravého životního stylu dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882846" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Realizace primární prevence na základních školách jaké jedna z možností aktivního ovlivnění zdravého životního stylu dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku autor sleduje roli školy v sytému prevence, a to v kontextu výzkumu, jež popisuje, v jakých podmínkách se prevence realizuje a jak svou roli preventisty zvládá učitel - metodik prevence. V první etapě výzkumu popisuje, jak hodnotí svou práciučitelé, kteří jsou pověření organizováním a realizací primární prevence na základních školách. V druhé etapě pak popisuje některá zjištění, která přináší dotazníkové sledování názorů žáků základních škol na to, co za prevenci považují a co na škole v tomto kontextu prožili.

  • Název v anglickém jazyce

    The realisation of a primary prevention in primary schools as one of the possibilities of an active influence of children`s healthy lifestyle

  • Popis výsledku anglicky

    In this contribution the autor deals with the role of school in the system of prevention, he describes the objectives of prevention, the introduktion of preventive programmes and the issue of the role of the teatcher - the school preventative worker. Inthe first phase is point of interest the teacher, which as an prevention methodist guarantees compliance with targets, content and prevention methods of prevention in the school. In the second phase then contribution deals with views of secondary schoolpupils on selected socio-pathologic phenomena and prevention programs, which are in use at the schools. Research result is determination of problem and context of prevention realization within secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Healt Education and Quality of Life III.

  • ISBN

    978-80-7394-303-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita České Budějovice, Pedagogická fakulta, Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Hluboká nad Vltavou

  • Datum konání akce

    11. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku