Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Realizace primární prevence v prostředí základních škol v České republice - možnosti a meze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886335" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Realizace primární prevence v prostředí základních škol v České republice - možnosti a meze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na zhodnocení fungování školy při realizaci preventivních programů a vede k úvaze o vnímání školy jako autority v této specifické oblasti výchovné a preventivní práce. Autor v textu analyzuje problematiku autority školy z hlediska toho, jak jsou vnímány a hodnoceny její postupy v praxi realizace preventivních opatření. Shrnuje a komentuje výsledky výzkumu, který popisuje postoje žáků k prevenci na škole, zaznamenává jejich výhrady k stávajícímu systému a názory na optimální podobu realizace prevence na škole. Dále autor zmiňuje problematiku významu učitelů - metodiků školní prevence při řešení otázek spojených s prevencí na škole. Výsledky slouží k zamyšlení nad celkovou úrovní realizace primární prevence ve školách, ale také k úvaze o významu školy v této specifické výchovné činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The implementation of primary prevention in the Czech Republic's primary schools - opportunities and limitations

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to evaluate the role of schools in the system of prevention, to describe the objectives ofprimary school prevention, the introduction of preventive programmes and the issue of the role and authority of the teacher - the school's preventive worker. The theoretical part of the contribution deals with theoretical questions related to this problem - teacher authority. The practical part is focused on finding problems in teacher's preparation for implementations and realizations ofpreventive programmes through the use of confrontation of the point of view of those students who are finishing their preventive activities in school practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociálně pedagogické štúdie 2013. Dilema sociálnej pedagogiky: výchova alebo prostredie?

  • ISBN

    978-80-223-3360-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    15-21

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Šoltésova 4, Bratislav, 813 01, Slovakia

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    14. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku