Vliv genderu na komunikaci žaků a žakyň ve výuce občanské výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A00011658" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:00011658 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv genderu na komunikaci žaků a žakyň ve výuce občanské výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Ve svém výzkumu srovnávám aktivitu chlapců a divek ve vyuce občanské výchovy na 2. stupni základni školy a zaměřuji se také na vliv aktivizačni činnosti pedagoga. Aktivita je zde pojímána jako participace na pedagogické komunikaci, tj. četnost a délka verbálnich zapojeni (divky?chlapce) v interakci učitel(ka)?žak/ žakyně, a zjišťuji také obsah replik žaků a žakyň.
Název v anglickém jazyce
Gender and its Infl uence on the Girls and Boys Communication
Popis výsledku anglicky
I compare activity of boys and girls in civic instruction at the second stage of primary school and teacher-pupil interaction and communication of the teacher with boys and girls in the process of school teaching (the influence of the teacher on the activity of boys and girls). Activity is understood in term of how many times a pupil (boy or girl) says something in a tuition of civics, how long his/her speech takes and I also describe the contents of the speech.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
III
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—