Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv genderu na komunikaci žaků a žakyň ve výuce občanské výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A00011658" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:00011658 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv genderu na komunikaci žaků a žakyň ve výuce občanské výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém výzkumu srovnávám aktivitu chlapců a divek ve vyuce občanské výchovy na 2. stupni základni školy a zaměřuji se také na vliv aktivizačni činnosti pedagoga. Aktivita je zde pojímána jako participace na pedagogické komunikaci, tj. četnost a délka verbálnich zapojeni (divky?chlapce) v interakci učitel(ka)?žak/ žakyně, a zjišťuji také obsah replik žaků a žakyň.

  • Název v anglickém jazyce

    Gender and its Infl uence on the Girls and Boys Communication

  • Popis výsledku anglicky

    I compare activity of boys and girls in civic instruction at the second stage of primary school and teacher-pupil interaction and communication of the teacher with boys and girls in the process of school teaching (the influence of the teacher on the activity of boys and girls). Activity is understood in term of how many times a pupil (boy or girl) says something in a tuition of civics, how long his/her speech takes and I also describe the contents of the speech.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    III

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus