Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jaký jsem učitel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882052" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jaký jsem učitel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha představuje kvalitní zdroj poznatků a informací k problematice pedagogické psychologie a její implementace do vzdělávací praxe. Základní charakteristiky: (1) existuje více než jeden způsob efektivního vyučování; (2) zvýraznění autodiagnostiky v oblasti úspěšné implicitní teorie dítěte; (3) možnosti sebereflexe s ohledem na učitelovu psychologickou citlivost a motivování žáků k učení. Vše doplněno klíčovými výsledky, autodiagnostickými metodami a doporučeními, jakož i normami pro základní a středníškolu.

  • Název v anglickém jazyce

    What kind of teacher am I

  • Popis výsledku anglicky

    The book has considered for a source of high standard concerning knowledge and information in the field of educational psychology and its implementation to the educational practice. Main characteristics: (1) there is more than one way to teach affectively; (2) the self-diagnostic (or self-assessment) is emphasized in the area of successful pupil implicit theory; (3) possibilities for self-reflexion in respect of the teacher's psychological sensitivity and motivation of pupils to learn. All is connectedwith key issue self-diagnostic methods, recommendation and norms for elementary schools and grammar schools.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů