Jaký jsem učitel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882052" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882052 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaký jsem učitel
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha představuje kvalitní zdroj poznatků a informací k problematice pedagogické psychologie a její implementace do vzdělávací praxe. Základní charakteristiky: (1) existuje více než jeden způsob efektivního vyučování; (2) zvýraznění autodiagnostiky v oblasti úspěšné implicitní teorie dítěte; (3) možnosti sebereflexe s ohledem na učitelovu psychologickou citlivost a motivování žáků k učení. Vše doplněno klíčovými výsledky, autodiagnostickými metodami a doporučeními, jakož i normami pro základní a středníškolu.
Název v anglickém jazyce
What kind of teacher am I
Popis výsledku anglicky
The book has considered for a source of high standard concerning knowledge and information in the field of educational psychology and its implementation to the educational practice. Main characteristics: (1) there is more than one way to teach affectively; (2) the self-diagnostic (or self-assessment) is emphasized in the area of successful pupil implicit theory; (3) possibilities for self-reflexion in respect of the teacher's psychological sensitivity and motivation of pupils to learn. All is connectedwith key issue self-diagnostic methods, recommendation and norms for elementary schools and grammar schools.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů