Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogický a psychologický slovník: terminologický slovník zaměřený na primární a preprimární vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003129" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogický a psychologický slovník: terminologický slovník zaměřený na primární a preprimární vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogický a psychologický terminologický slovník je svým obsahem zaměřen zejména na problematiku primárního a preprimárního vzdělávání. Cílem bylo postihnout pedagogicko-psychologickou problematiku ve vztahu ke každodenní učitelské praxi. Hesla se týkají základní psychologické terminologie (psychologické procesy, stavy, vlastnosti), nejvýznamnějších osobností v oblasti psychologie, vybraných oblastí pedagogické diagnostiky dětí/žáků (diagnostika školní zralosti, specifických poruch učení) a také základní pedagogické terminologie z oblasti dějin pedagogiky, vzdělávací politiky nebo didaktiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical and psychological: terminological dictionary focused on primary and preprimary education

  • Popis výsledku anglicky

    Pedagogical and psychological dictionary is focuses primarily on an issues of primary and pre-primary education. The aim was to describe the pedagogical and psychological issues related to everyday teaching practice. The entries are relate to basic psychological terminology (psychological processes, states, properties), the most significant personalities in the field of psychology, selected areas of pedagogical diagnosis of children / pupils (diagnostics of school readiness, specific learning disabilities) and basic educational terminology of the history of education, educational policy or didactics.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-513-4

  • Počet stran knihy

    153

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy