Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody prezentace přírodovědného učiva z hlediska pedagogické praxe studentů učitelství primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43883150" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43883150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody prezentace přírodovědného učiva z hlediska pedagogické praxe studentů učitelství primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje data získaná během průběžné pedagogické praxe studentů učitelství 1. stupně ZŠ na fakultních školách v letech 2008 - 2011. Zkoumány jsou nejčastější způsoby prezentace vybraného učiva, které využívají studenti nebo fakultní učitelé v primárním přírodovědném vzdělávání v průběhu pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of presentation of the science curriculum from point of view of the teaching practice of pre-service teachers at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the several problems of pedagogical practice of pre-service teachers in the primary science education. The data were obtained during years 2008 - 2011 through in the sitting in on 51 lessons at primary school. Frequent methods of the presentation of science curriculum which are used by pre-service teachers and their tutors during the practice are given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1039" target="_blank" >GA406/09/1039: Užití přírodnin v kontextu cílů a kurikula přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných

  • ISBN

    978-80-555-0438-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    255-260

  • Název nakladatele

    Fakulta humanitních a přírodních věd Prešovské univerzity

  • Místo vydání

    Prešov, Slovensko

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku