Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Giving the voice to students - A case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883670" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Giving the voice to students - A case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution focuses on different forms and roles of the teacher's and students' voices during mathematical activities. It develops the notion of an a-didactical situation (Brousseau, 1997) by focusing on the initiator of such situation and the active communication of all actors. The roles of the teacher and students in exploring the situation are compared and their mutual influence are explained.

  • Název v anglickém jazyce

    Giving the voice to students - A case study

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on different forms and roles of the teacher's and students' voices during mathematical activities. It develops the notion of an a-didactical situation (Brousseau, 1997) by focusing on the initiator of such situation and the active communication of all actors. The roles of the teacher and students in exploring the situation are compared and their mutual influence are explained.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Proceedings of the 36th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  • ISSN

    0771-100X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    36

  • Číslo periodika v rámci svazku

    36

  • Stát vydavatele periodika

    TW - Čínská republika (Tchaj-wan)

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    281-288

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus