Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884085" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na řešení výzkumného problému: "Jaký je vztah mezi úspěšností ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Výzkumné šetření bylo orientováno na ověření naplňování požadavku seberealizace v rámci pedagogického působení v organizovaných volnočasových aktivitách, resp. na ověření kompenzační funkce volnočasových aktivit v období pubescence. Jedna z metod použitých pro řešení výzkumného problému byla metoda sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvoří žáci druhého stupně základní školy. Výsledky ukazují, jak žáci chápou úspěšnost ve volnočasových aktivitách a úspěšnost ve škole a jak chápou pojmy, které se k úspěšnosti ve volnočasových aktivitách a ve škole vztahují. Zároveň jsou výsledky analyzovány ve vztahu k prospěchu žáků v matematice a českém jazyce.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of pubescents' achievement in leisure time activities and in school

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents partial research finding. The research deals with the solution to the problem: "What is the relationship between the pubescents' achievement in their leisure time activities and in school?" The enquiry research was oriented towards verification whether there is the filling requirement of self-realization by educational influence in leisure time activities, more precisely the research was oriented towards verification of compensatory function of leisure time activities. One of methods was semantic differential. The research sample consisted of pupils from second stage basic schools. The research results show how students comprehend achievement in leisure time activities and in school, how they evaluate concepts which relate toachievement. Results of semantic differential were analyzed in relation to pupils' average achievement in mathematics and in Czech language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku