Pracovní listy pro badatelsky orientované vyučování matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884340" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884340 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pracovní listy pro badatelsky orientované vyučování matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Badatelsky orientovaná výuka v současné době vzbuzuje velký zájem. Je to výuka inspirovaná bádáním a badatelskými postupy. Tento článek nabízí pomoc učitelům, kteří by chtěli badatelské postupy začlenit do své výuky matematiky: představuje tři odzkoušenébadatelské pracovní listy a nabízí zdroje inspirace pro další badatelské aktivity.
Název v anglickém jazyce
Learning environments for inquiry-base mathematics education
Popis výsledku anglicky
Inquiry-based education takes currently high interest. It is a kind of education inspired by inquiry and inquiry-based procedures. This article offers help to teachers who would want to implement inquiry-based methods to their teaching of mathematics: the article shows three already tested inquiry-based learning environments, and offers inspiration for further inquiry-based activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2012
ISBN
978-80-86843-37-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
167-172
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
8. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—