Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pracovní listy pro badatelsky orientované vyučování matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884340" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pracovní listy pro badatelsky orientované vyučování matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka v současné době vzbuzuje velký zájem. Je to výuka inspirovaná bádáním a badatelskými postupy. Tento článek nabízí pomoc učitelům, kteří by chtěli badatelské postupy začlenit do své výuky matematiky: představuje tři odzkoušenébadatelské pracovní listy a nabízí zdroje inspirace pro další badatelské aktivity.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning environments for inquiry-base mathematics education

  • Popis výsledku anglicky

    Inquiry-based education takes currently high interest. It is a kind of education inspired by inquiry and inquiry-based procedures. This article offers help to teachers who would want to implement inquiry-based methods to their teaching of mathematics: the article shows three already tested inquiry-based learning environments, and offers inspiration for further inquiry-based activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2012

  • ISBN

    978-80-86843-37-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    167-172

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    8. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku