Kapitoly z dějin filozoficko pedagogického myšlení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884488" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884488 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kapitoly z dějin filozoficko pedagogického myšlení
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie podává souhrn názorů na vývoj vzdělání v antice ,v německé klasické filozofii a Herbatovy pedagogiky, včetně vývoje a významu českého pokusného a reformního školství a humanitního pojetí školy v díle J.A.Komenského a TG. Masaryka.
Název v anglickém jazyce
Chapters in the History of Philosophical and Pedagogical Thinking
Popis výsledku anglicky
The monograph summarizes views on the development of education in antiquity, German classical philosophy and Herbat's pedagogy, including the development and importance of the Czech experimental and reform education and the humanities school concept in the work of J. A. Komenský and T. G. Masaryk.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-385-1
Počet stran knihy
212
Název nakladatele
Jihočeská univerzita ČB, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—