Beginning with financial literacy on primary school level?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885625" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Beginning with financial literacy on primary school level?
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution deals with the analysis of creating foundations of financial literacy on the primary school level. Concept definition, potentialities of the mathematics education in promoting financial literacy and types of tasks are discussed.
Název v anglickém jazyce
Beginning with financial literacy on primary school level?
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the analysis of creating foundations of financial literacy on the primary school level. Concept definition, potentialities of the mathematics education in promoting financial literacy and types of tasks are discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings-Tasks and Tools in Elementary Mathematics
ISBN
978-80-7290-637-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
351-353
Název nakladatele
Charles University
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Datum konání akce
18. 8. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000329448800047