První rok školní docházky v kontextu rozvíjející výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885677" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
První rok školní docházky v kontextu rozvíjející výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem je osobnostně rozvíjející výuka založena na rozpracování čtyř pilířů výchovy a vzdělání pro 21. Století ? učit se poznávat, učit se jednat, učit se být spolu a učit se být (viz Učení je skryté bohatství, 1997).
Název v anglickém jazyce
The first year of schooling in the context of developing teaching
Popis výsledku anglicky
This thesis deals with the issue of education and its role in personality development, emphasising its application from the beginning of compulsory education. Education and its role in the personality development is further elaborated upon with an accentlaid on its four dimensions - to learn how to get to know, behave, live together and to be (see the study ?Učení je skryté bohatství? ? ?Learning Is The Hidden Treasure? published in 1997).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komenský
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Svazek periodika
137
Číslo periodika v rámci svazku
04
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
57-61
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—