Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proposition of Model for Use of Personal Learning Environment in Primary Schools and Possibilities of Knowledge Sharing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FGQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FGQ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Proposition of Model for Use of Personal Learning Environment in Primary Schools and Possibilities of Knowledge Sharing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is aimed at the systematic integration of the personal learning environment (PLE) in education in primary schools. The authors describe the educational model that will be tested - through the proposed application - on the selected sample of upper primary school students. The paper describes basic functional features of the application. The aim of the integration of the model will be to verify its contribution and influence on students? adoption of habits for the building of the personal learning environment and on the development of the key learning competence. Moreover, the paper mentions the important role of knowledge sharing, which is one of the key PLE features and at the same time is considered to be the source for the increasing work productivity through information and communication technologies in the 21st century.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposition of Model for Use of Personal Learning Environment in Primary Schools and Possibilities of Knowledge Sharing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at the systematic integration of the personal learning environment (PLE) in education in primary schools. The authors describe the educational model that will be tested - through the proposed application - on the selected sample of upper primary school students. The paper describes basic functional features of the application. The aim of the integration of the model will be to verify its contribution and influence on students? adoption of habits for the building of the personal learning environment and on the development of the key learning competence. Moreover, the paper mentions the important role of knowledge sharing, which is one of the key PLE features and at the same time is considered to be the source for the increasing work productivity through information and communication technologies in the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications - PROCEEDINGS

  • ISBN

    978-1-4673-8534-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    163-171

  • Název nakladatele

    elfa, s.r.o.

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec SK

  • Datum konání akce

    26. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku