Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886065" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886065 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený přehledový článek se pokouší stručně shrnout současné přístupy k učební motivaci a poté se zaměřuje na specifika učební motivace vietnamských žáků. V přehledové části jsou připomenuty modely implicitní motivace, učebních cílů, atribuční a sebedeterminační teorie a kompetenční motivace. Specifika motivace vietnamských žáků jsou vztahována zejména ke zvláštnostem postavení tzv. první a druhé generace, k genderovým rozdílům a k otázkám asimilace.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural differences in learning motivation of students - specific features of the Vietnamese culture.

  • Popis výsledku anglicky

    The present review article attempts to summarize current approaches to learning motivation, and then focuses on specific learning motivation of Vietnamese students. The overview of the models of implicit motivation, learning goals, atributional theory, self-determination theory, and competence motivation is provided. Specifics of Vietnamese students? motivation are related in particular to the specificities of the social situation of so called the first and the second generation of immigrants, and to the gender differences and issues of assimilation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    5-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus