Motivování k učení se němčině po angličtině. Teoretická východiska a náznak metodologie výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086931" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086931 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivování k učení se němčině po angličtině. Teoretická východiska a náznak metodologie výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Posterová prezentace se zaměřuje na teoretická východiska disertačního projektu zabývajícího se tematikou motivování žáků k učení se německému jazyku učitelem ve výuce, konkrétně na teorii motivace a motivování k učení se cizímu jazyku. Dále prezentace představuje plánovanou metodologii výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Motivating to learn German after English. Theoretical basis and outline of the research methodology.
Popis výsledku anglicky
The poster presentation focuses on the theoretical basis of the dissertation project, which concerns itself with the theme of motivating students through the teacher in respect of German learning during lessons, precisely with the theory of motivation and motivating to learn foreign languages. Furthermore the presentation outlines the research methodology.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů