Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of living and non-living things during school practice in primary science education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886098" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886098 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use of living and non-living things during school practice in primary science education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this article is to publish the results of research focused on establishing the level of use of (non-) living things in primary science education. The results of survey carried out at 28 schools in the region of South Bohemia, Czech Republic,are being discussed in this article. In total, 203 teachers have reported various ways of using objects in their teaching practice in terms of science education at primary level.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of living and non-living things during school practice in primary science education

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to publish the results of research focused on establishing the level of use of (non-) living things in primary science education. The results of survey carried out at 28 schools in the region of South Bohemia, Czech Republic,are being discussed in this article. In total, 203 teachers have reported various ways of using objects in their teaching practice in terms of science education at primary level.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1039" target="_blank" >GA406/09/1039: Užití přírodnin v kontextu cílů a kurikula přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    255-263

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus