Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Percipovaná sociální opora dětí na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886257" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886257 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68081740:_____/13:00426311

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Percipovaná sociální opora dětí na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládántaké významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují.

  • Název v anglickém jazyce

    The perceived social support of children in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is part of a research grant project focused on social-cognitive analysis of classroom bullying. It reflects upon the system of social support that children receive between the ages of 11 and 13 from their parents, teachers and peers. Primarilyit focuses on children that are perceived in classroom as supporters of the victims of bullying. Furthermore the paper analyzes the extent of behavioral manifestations of social support that the observed individuals provide to their supportem accordingto their opinion. Emphasis is also given to the measure of significance that students attribute to individual variants of support.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F2325" target="_blank" >GAP407/12/2325: Školní šikana jako proces - sociálně kognitivní analýza třídní šikany</a><br>

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Młode pokolenie w zderzeniu cywilizacyjnym

  • ISBN

    978-83-63955-18-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    251-262

  • Počet stran knihy

    402

  • Název nakladatele

    Akapit, Gagarina 9, p. 109, 87-100 Toruń

  • Místo vydání

    Toruň

  • Kód UT WoS kapitoly