Percipovaná sociální opora dětí na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886257" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886257 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68081740:_____/13:00426311
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Percipovaná sociální opora dětí na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládántaké významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují.
Název v anglickém jazyce
The perceived social support of children in primary schools
Popis výsledku anglicky
This paper is part of a research grant project focused on social-cognitive analysis of classroom bullying. It reflects upon the system of social support that children receive between the ages of 11 and 13 from their parents, teachers and peers. Primarilyit focuses on children that are perceived in classroom as supporters of the victims of bullying. Furthermore the paper analyzes the extent of behavioral manifestations of social support that the observed individuals provide to their supportem accordingto their opinion. Emphasis is also given to the measure of significance that students attribute to individual variants of support.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F2325" target="_blank" >GAP407/12/2325: Školní šikana jako proces - sociálně kognitivní analýza třídní šikany</a><br>
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Młode pokolenie w zderzeniu cywilizacyjnym
ISBN
978-83-63955-18-2
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
251-262
Počet stran knihy
402
Název nakladatele
Akapit, Gagarina 9, p. 109, 87-100 Toruń
Místo vydání
Toruň
Kód UT WoS kapitoly
—