Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdílné vnímání rodičovské opory u některých sociálních rolí při šikaně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887982" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887982 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdílné vnímání rodičovské opory u některých sociálních rolí při šikaně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá rozdíly ve vnímání sociální opory u dětí ve věku 11-13. let. Zaměřuje se na sociální oporu, která je dětmi percipovaná od rodičů. Popisuje rozdíly mezi sociálními rolemi, které jsou nejčastěji přítomné při šikaně - role agresora, oběti a obránce. Vliv vrstevníků ještě není tak dominantní, proto je vnímaná rodičovská opora percipovaná zásadní a obtížně nahraditelná. Příspěvek se také zabývá vnímanou oporou z genderových hledisek. Je součástí výzkumného grantového projektu1, zaměřenéhona sociálně kognitivní analýzu třídní šikany.

  • Název v anglickém jazyce

    Different perceived parental support among social roles of bullying

  • Popis výsledku anglicky

    The subscription deals with the differencies in perceiving social support by children between 11-13 years of age. It concentrates on the social support seen from parents by children. It describes the differencies between social roles most frequently heldby bullying - the role of an aggressor, a victim and a defender. The peer influence is not so dominant yet, therefore the perceived parental support is essential and difficult to replace. The subscription looks at the perceived support also from the gender perspective. It is a part of the research grant project focused on the social cognitive analysis of class bullying.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sociální pedagogika ve službě člověku a společnosti

  • ISBN

    978-80-88010-01-2

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    716-721

  • Počet stran knihy

    934

  • Název nakladatele

    Institut mezioborových studií, s.r.o; Londýnské náměstí 4, 639 00 Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly