Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

One possible way of training teachers for inquiry based education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886470" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886470 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/13:00425891

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    One possible way of training teachers for inquiry based education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the results of a research study aimed at preparation of pre-service primary school teachers for inquiry based mathematics education (IBME). The teaching experiment involved pre-service teachers' work using a variety of techniques (with strictly formulated questions and open problems) in various environments suitable for this approach. We concentrated on pre-service teacher content knowledge and ability to apply the gained knowledge in problem solving.

  • Název v anglickém jazyce

    One possible way of training teachers for inquiry based education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the results of a research study aimed at preparation of pre-service primary school teachers for inquiry based mathematics education (IBME). The teaching experiment involved pre-service teachers' work using a variety of techniques (with strictly formulated questions and open problems) in various environments suitable for this approach. We concentrated on pre-service teacher content knowledge and ability to apply the gained knowledge in problem solving.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Eighteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-975-429-315-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    3105-3114

  • Název nakladatele

    Middle East Technical University, Ankara

  • Místo vydání

    Ankara

  • Místo konání akce

    Manavgat-Side, Antalya (Turecko)

  • Datum konání akce

    6. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku