Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tacitní výraz a tacitní význam v psychosomatice (v psychosomatické hlasové výchově)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887859" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tacitní výraz a tacitní význam v psychosomatice (v psychosomatické hlasové výchově)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na rozvíjení hlasové mohoucnosti v psychosomatické hlasové výchově. Soustředíme se na nepovšimnuté či nerozvinuté stránky hlasového výrazu a jejich zvědomování při expresivní hlasové tvorbě, tj. na tacitní výraz a význam hlasu. Na nich vysvětlujeme důležité momenty hlasové tvorby, které jsou podstatné pro osobnostní rozvoj u budoucích učitelů. Ten ilustrujeme konkrétní zkušeností studentky z experimentace s hlasovým expresivním projevem jako zdrojem reflektivního poznávání Self.

  • Název v anglickém jazyce

    Tacit Expression and Tacit Meaning in Psychosomatics (Psychosomatic Voice Education)

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on developing vocal potency in psychosomatic voice education. We concentrate on neglected or undeveloped aspects of voice expression and their realisation in expressive vocal creation, i.e. on tacit expression and the significance of voice. We explain important moments of voice creation that are important for the personal development of future teachers. That is illustrated by the experience of a student gained in experimenting with expressive voice expression as the source of reflectivecognition of the Self.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SPOLEČNÝ PROSTOR / COMMON SPACE 2014

  • ISBN

    978-80-244-4411-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    84-94

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku