Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychosomatická hlasová výchova jako cesta k rozvíjení potenciálu osobnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889836" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychosomatická hlasová výchova jako cesta k rozvíjení potenciálu osobnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na psychosomatickou hlasovou výchovu, která si klade za cíl přes hlasovou expresi ve spojení s reflexí směřovat k rozvoji autenticky se projevující osobnosti. V textu se opíráme o Goodmanovo (2007) pojetí exprese v rozpracování Slavíkem (2011 aj.). Důležitým teoretickým konstruktem pro pochopení osobnostního rozvoje v psychosomatické hlasové výchově je model hlasové mohoucnosti. Pomocí kvantitativního výzkumu jsme sledovali sebehodnocení u skupiny studentů psychosomatické hlasové výchovy. Interpretace výsledků nás vedla k závěru o zvláštním výchovném efektu hlasové exprese.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychosomatic voice education as a way to develop the potential of personality

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on psychosomatic vocal education, which aims to develop an authentic personality through vocal expression and reflection. In the text, we rely on Goodman's (2007) concept of expression further developed by Slavík (2011, etc.). The voicepotency model is a key theoretical construct for understanding personality development in psychosomatic voice education. Conducting quantitative research, we monitored self-evaluation of a group of students participating in psychosomatic voice training.Interpretation of the results led us to the conclusion that voice expression has a special educational effect.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Expresivní terapie jako podpora kvality života u různých klientských skupin

  • ISBN

    978-80-244-4599-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    175-193

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    13. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku