Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of interactive white board in inquiry based education: experience from the case study in Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887906" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use of interactive white board in inquiry based education: experience from the case study in Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a case study tracking a classroom research on teaching program aimed to the morphological properties of the leaf, which was based on both, interactive white board as well as inquiry approach. We concluded, that inquiry approach by using IWB was very efficient and was accepted very positive by pupils. A positive impact of inquiry teaching through IWB on pupils' understanding of morphological properties of the leaf was proved.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of interactive white board in inquiry based education: experience from the case study in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a case study tracking a classroom research on teaching program aimed to the morphological properties of the leaf, which was based on both, interactive white board as well as inquiry approach. We concluded, that inquiry approach by using IWB was very efficient and was accepted very positive by pupils. A positive impact of inquiry teaching through IWB on pupils' understanding of morphological properties of the leaf was proved.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edulearn14 proceedings

  • ISBN

    978-84-617-0557-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    4272-4278

  • Název nakladatele

    IATED academy

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    7. 7. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku