Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888166" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888166 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem projektu Matematech byla výměna zkušeností s výukou matematiky mezi učiteli z jižních Čech a z Horního Rakouska. Účastníci si vzájemně ukazovali, jak ve svých třídách vyučují konkrétní témata a při diskusích nad použitými výukovými metodami a prostředky společně hledali odpověď na otázku, jak zvýšit zájem žáků o matematiku. Odpovídající autentické výukové materiály vytvořené a prakticky používané členy řešitelského týmu projektu byly průběžně umisťovány na webovou stránku projektu. Tato kniha přináší výběr čtrnácti z těchto materiálů vytvořených šestnácti členy projektového týmu, českými a rakouskými učiteli matematiky na různých středních školách. Cílem publikace je rozšířit výše uvedenou diskusi o způsobech výuky matematiky a jejím zatraktivnění mimo okruh členů řešitelského týmu projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    MatemaTech - Mathematics across borders, MatemaTech - Mathematik über Grenzen

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the project was the exchange of experience in teaching of mathematics among teachers from southern Bohemia and Upper Austria. Participants showed each other how they taught specific topics in their classes discussed the teaching methods, which they used, and jointly sought an answer to the question of how to increase students' interest in mathematics. The authentic teaching materials created and used by the project team members were continuously placed on the project website. This book presents a selection of fourteen of these materials created by sixteen members of the project team, Czech and Austrian mathematics teachers at different schools. Its aim is to extend the above discussion on the teaching of mathematics and its attractiveness outside the circle of project team members.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů