MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888166" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888166 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
Popis výsledku v původním jazyce
Účelem projektu Matematech byla výměna zkušeností s výukou matematiky mezi učiteli z jižních Čech a z Horního Rakouska. Účastníci si vzájemně ukazovali, jak ve svých třídách vyučují konkrétní témata a při diskusích nad použitými výukovými metodami a prostředky společně hledali odpověď na otázku, jak zvýšit zájem žáků o matematiku. Odpovídající autentické výukové materiály vytvořené a prakticky používané členy řešitelského týmu projektu byly průběžně umisťovány na webovou stránku projektu. Tato kniha přináší výběr čtrnácti z těchto materiálů vytvořených šestnácti členy projektového týmu, českými a rakouskými učiteli matematiky na různých středních školách. Cílem publikace je rozšířit výše uvedenou diskusi o způsobech výuky matematiky a jejím zatraktivnění mimo okruh členů řešitelského týmu projektu.
Název v anglickém jazyce
MatemaTech - Mathematics across borders, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
Popis výsledku anglicky
The purpose of the project was the exchange of experience in teaching of mathematics among teachers from southern Bohemia and Upper Austria. Participants showed each other how they taught specific topics in their classes discussed the teaching methods, which they used, and jointly sought an answer to the question of how to increase students' interest in mathematics. The authentic teaching materials created and used by the project team members were continuously placed on the project website. This book presents a selection of fourteen of these materials created by sixteen members of the project team, Czech and Austrian mathematics teachers at different schools. Its aim is to extend the above discussion on the teaching of mathematics and its attractiveness outside the circle of project team members.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů