Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distanční výuka matematiky na Fakultě stavební ČVUT Praha

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F21%3A00357294" target="_blank" >RIV/68407700:21110/21:00357294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2021/Sbornik_UPVM_2021.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2021/Sbornik_UPVM_2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distanční výuka matematiky na Fakultě stavební ČVUT Praha

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je popsána problematika distanční výuky matematiky z různých hledisek, jejími výhodami, nevýhodami, specifickými vlastnostmi z hlediska studenta a z hlediska učitele, včetně užití Moodle a Microsoft Teams. Jsou zde diskutovány možnosti technického vybavení pro on-line výuku, jak vybavení studentů, tak vyučujících, možnosti psaní učitele na sdílenou desku jako na školní tabuli a různé metody a náměty, jak je možné zvýšit efektivitu distanční výuky v matematice a matematických předmětech.

  • Název v anglickém jazyce

    Distance Teaching Mathematics at the Faculty of Civil Engineering of the Czech Technical University in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the issue of distance learning of mathematics from various perspectives, its advantages, disadvantages, specific features from the perspective of students and teachers, including the use of Moodle and Microsoft Teams. The possibilities of technical equipment for online teaching, both the equipment of students and teachers, the possibilities of writing a teacher on a shared board and various methods and ideas on how to increase the effectiveness of distance learning in mathematics are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10101 - Pure mathematics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 10. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-906-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    16-19

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    11. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku