Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak vnímají vybrané technické a didaktické pojmy učitelky mateřských škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889342" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889342 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak vnímají vybrané technické a didaktické pojmy učitelky mateřských škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vybraných technických a didaktických pojmů u učitelek mateřských škol. Jeho realizace proběhla v rámci evaluačních aktivit projektu Profesní podpory pedagogů předškolního vzdělávání vklíčové aktivitě Programy předškolního polytechnického vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    How do they perceive selected technical and didactical terms teachers of preschool education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of a qualitative and quantitative research of selected technical and didactic concepts of kindergarten teachers. Its execution took place during the evaluation activities of the project Professional Support of Teachers of Preschool Education, the key activity of Programs of Preschool Polytechnic Education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    JTIE - Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    17-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus