DIDAKTICKÉ VYUŽITÍ ŠKOLNÍCH ZAHRAD V ČESKÉ REPUBLICE V PROSTŘEDÍ PRIMÁRNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍCH ŠKOL POHLEDEM VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTEK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889415" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889415 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DIDAKTICKÉ VYUŽITÍ ŠKOLNÍCH ZAHRAD V ČESKÉ REPUBLICE V PROSTŘEDÍ PRIMÁRNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍCH ŠKOL POHLEDEM VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTEK
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou didaktického využití školních zahrad v prostředí primárního stupně základních škol v České republice. Školní zahrady jsou na prvním stupni základních škol využívány ve všech vzdělávacích oblastech, bohužel však neustálev omezené míře. Hlavním cílem studie je zjistit názor současných studentek oboru učitelství pro 1. stupeň základních škol na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích na výuku v prostředí školních zahrad a determinovat tak potenciální možnosti začlenění školních zahrad do výuky v blízké budoucnosti.
Název v anglickém jazyce
Didactical usage of school gardens at primary schools from point of view of students at university in the Czech republic
Popis výsledku anglicky
This article is concerned with issues connected with didactical usage of school gardens at primary schools in the Czech Republic. School gardens at primary schools are used in all educational areas, but unfortunately in restricted measure. The main aim of this survey is to find out the opinion on teaching in school gardens from students of teaching for primary schools at University of South Bohemia in České Budějovice and determine potential possibilities to integrate school gardens to teaching in the near future.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Desetiletí výzkumu ve vzdělávání a další perspektivy v rámci přípravy učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů
ISBN
978-80-263-0902-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
93-97
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Tatranská Štrba
Datum konání akce
30. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—