Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical Word Problems Solved in the CLIL Environment: research evaluation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889622" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889622 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12510/15:43889622

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical Word Problems Solved in the CLIL Environment: research evaluation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The publication presents research deals with solving mathematical word problems in the CLIL environment and the research objectives are classified into three different research levels. The first objective is to identify if the CLIL method influences academic performance of pupils when solving mathematical word problems. The second objective is to identify strategies used by pupils when solving mathematical word problems and to describe them. The last objective is to identify foreign language learning strategies of the pupils participating in the research.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical Word Problems Solved in the CLIL Environment: research evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents research deals with solving mathematical word problems in the CLIL environment and the research objectives are classified into three different research levels. The first objective is to identify if the CLIL method influences academic performance of pupils when solving mathematical word problems. The second objective is to identify strategies used by pupils when solving mathematical word problems and to describe them. The last objective is to identify foreign language learning strategies of the pupils participating in the research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-3-659-75125-7

  • Počet stran knihy

    64

  • Název nakladatele

    LAMBERT Academic Publishing GmBH &amp; Co.

  • Místo vydání

    Saarbrücken

  • Kód UT WoS knihy