Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Word problems of a given structure in the perspective of teacher training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889641" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889641 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/15:00457736

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cerme9.webnode.cz/products/wg18/" target="_blank" >http://cerme9.webnode.cz/products/wg18/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Word problems of a given structure in the perspective of teacher training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reports on the results of a research study focusing on how to train prospective teachers for guiding their pupils through the process of solving word problems. The teaching experiment involved prospective teachers' work with graphical representations called branched chains to solve and pose word problems. The paper shows the difficulties the students were facing, presents ideas from discussions during joint reflection, tries to describe the changes in the students' skills and attitudes. It also points at the differences between prospective primary and secondary mathematics teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Word problems of a given structure in the perspective of teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports on the results of a research study focusing on how to train prospective teachers for guiding their pupils through the process of solving word problems. The teaching experiment involved prospective teachers' work with graphical representations called branched chains to solve and pose word problems. The paper shows the difficulties the students were facing, presents ideas from discussions during joint reflection, tries to describe the changes in the students' skills and attitudes. It also points at the differences between prospective primary and secondary mathematics teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CERME9 Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-80-7290-844-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2916-2922

  • Název nakladatele

    Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku