Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889852" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889852 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem následujícího teoretického příspěvku je shrnout dosavadní poznatky o možnostech využití inteligentních výukových systémů (intelligent tutoring systems, tj. ITS) a elektroencefalografie (EEG) v pedagogickém výzkumu a potažmo v didaktice matematiky.Následující studie a poznatky jsme získali rešerší specializovaných zejména neurovědních databází Scopus, Web of Science a PubMed. Zaměřujeme se na základní seznámení odborné pedagogické veřejnosti s alternativními možnostmi kvalitní a efektivní výuky zapomocí dostupných moderních technologií.
Název v anglickém jazyce
The usage of intelligent tutoring systems and eeg in math education
Popis výsledku anglicky
The aim of this theoretical contribution is to summarize the present findings on how to use intelligent tutoring systems, i.e. ITS, and electroencephalography (EEG) in the educational research and, by extension, in the didactics of mathematics. We acquired the following study and knowledge by researching specialized especially neuro -scientific databases Scopus, Web of Science and PubMed. We focus on basic familiarization of professional pedagogical audience with the alternative ways of quality and effective education with the aid of available modern technologies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogicko-psychologická diagnostika: cesta k účinnému vedení
ISBN
978-80-88057-18-5
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
104-113
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
EDUKO
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—