Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889852" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem následujícího teoretického příspěvku je shrnout dosavadní poznatky o možnostech využití inteligentních výukových systémů (intelligent tutoring systems, tj. ITS) a elektroencefalografie (EEG) v pedagogickém výzkumu a potažmo v didaktice matematiky.Následující studie a poznatky jsme získali rešerší specializovaných zejména neurovědních databází Scopus, Web of Science a PubMed. Zaměřujeme se na základní seznámení odborné pedagogické veřejnosti s alternativními možnostmi kvalitní a efektivní výuky zapomocí dostupných moderních technologií.

  • Název v anglickém jazyce

    The usage of intelligent tutoring systems and eeg in math education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this theoretical contribution is to summarize the present findings on how to use intelligent tutoring systems, i.e. ITS, and electroencephalography (EEG) in the educational research and, by extension, in the didactics of mathematics. We acquired the following study and knowledge by researching specialized especially neuro -scientific databases Scopus, Web of Science and PubMed. We focus on basic familiarization of professional pedagogical audience with the alternative ways of quality and effective education with the aid of available modern technologies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogicko-psychologická diagnostika: cesta k účinnému vedení

  • ISBN

    978-80-88057-18-5

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    104-113

  • Počet stran knihy

    120

  • Název nakladatele

    EDUKO

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly