Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Videozáznam jako forma reflexe a sebereflexe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889853" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889853 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Videozáznam jako forma reflexe a sebereflexe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku se pokusíme představit kvalitativní způsob práce s videozáznamy jako formy sebereflexe v rámci experimentální výuky. Experimentální výukou myslíme aktivní účast na kurzech Dialogického jednání s vnitřními partnery (dále DJ). Účastníci kurzu jsouposíláni do prostoru, ve kterém na základě otevřené dramatické hry prožívají a reflektují zkušenost "tady a teď". Na kurzech se pořizují videozáznamy, které zachycují vývoj jednání aktérů. V tomto článku budeme zkoumat analýzy videozáznamu několikaletépřípadové studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Videorecord as a form of acting with the inner partner's reflection

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we are trying to introduce a qualitative way of working with the videorecords as a form of self -reflection taken in experimental education. By the experimental education we mean active participation in courses Dialogic Acting With the Inner Partner, which is a psychosomatic disciplin and was founded and developed by prof. Ivan Vyskočil. It is an experimental drama, where the course participants are sent into space in which they experience and reflect the experience of the "here and now". There are videorecords of acting of participants and their development taken at the courses. In this article we are going to analyze these videorecords and work with them.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogicko-psychologická diagnostika: cesta k účinnému vedení

  • ISBN

    978-80-88057-18-5

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    114-120

  • Počet stran knihy

    120

  • Název nakladatele

    EDUKO

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly