Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exprese v expresivní terapii a ve výuce psychologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43891174" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43891174 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2014/03/06_SBORNIK_spolecny_prostor_ELEKTRONICKA.pdf" target="_blank" >http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2014/03/06_SBORNIK_spolecny_prostor_ELEKTRONICKA.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Exprese v expresivní terapii a ve výuce psychologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá tematikou exprese a způsobem jejího užití v expresivní psychoterapii a ve výuce psychologie. Cílem toho textu je ukázat způsob zacházení s expresivní experimentací a reflexí ve výuce psychologie a v psychoterapii. Toho je dosaženo pomocí analýzy konceptu dvou poznávacích perspektiv: ontologie první a třetí osoby (Searle, 2004) v nepřímé analogii s konceptem psychické distance (Bullough, 1995) postavené na rozlišení reflektujícího a reflektovaného já (Zuska, 1995). Následnou analýzou tří typů symbolizace podle Goodmana (2007): denotace, exemplifikace, exprese je ukázán rozdíl ve vedení reflexe expresivní experimentace v psychoterapii a ve výuce psychologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Expression in Expressive Therapy and in the Teaching of Psychology

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with expression and the manner of its use in expressive psychotherapy and in the teaching of psychology. The aim of this text is to show how to deal with expressive experimentation and reflection in the teaching of psychology and in psychotherapy. This is accomplished by analyzing the concept of two cognitive perspectives: ontology of the first and third person (Searle, 2004) in indirect analogy with the concept of psychical distance (Bullough, 1995) based on the distinction between the reflecting I and reflected I (Zuska, 1995). In the subsequent analyses of three types of symbolization, as defined by Goodman (2007): denotation, exemplification, expression, the difference is own between performing reflection of expressive experimentation in psychotherapy and in the teaching of psychology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SPOLEČNÝ PROSTOR / COMMON SPACE 2015

  • ISBN

    978-80-244-4604-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    83-94

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku