O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43890517" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43890517 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985840:_____/16:00468697
Výsledek na webu
<a href="http://kdm.karlin.mff.cuni.cz/konference2016/sbornik.pdf" target="_blank" >http://kdm.karlin.mff.cuni.cz/konference2016/sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na různé způsoby prokazování pravdivosti obecných tvrzení (odkazy na autoritu, různé typy empirických argumentů, deduktivní argumenty). Podrobně sleduje argumentační schopnosti budoucích učitelů 1. stupně ZŠ, zmiňuje často se vyskytující miskoncepce. Jako možnou cestu ke zlepšení argumentačních schopností nabízí badatelsky orientované vyučování.
Název v anglickém jazyce
About some misconceptions related to argumentation skills
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on various ways of proving general statements (external convictions, various types of empirical arguments, deductive arguments). We observe in details argumentation skills of future primary school teachers, and mention often occurring misconceptions. We offer inquiry-based education as a possible way to development of argumentation skills.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Cesty k matematice II
ISBN
978-80-7378-326-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
58-66
Název nakladatele
Matfyzpress
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
22. 9. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—