Souhra s knihou aneb čtení a dotváření knihy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891354" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891354 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Souhra s knihou aneb čtení a dotváření knihy
Popis výsledku v původním jazyce
Souhra s knihou představuje specifický typ dílen čtení a psaní, při kterém žák doplňuje do narativního textu zejména satelitní události, popisy prostředí či jednotlivé postavy a jejich charakter tak, aby byla zachována koherence textu. Podílí se tak nejen na vzniku textu, ale také na vzniku příběhu. Článek analyzuje předpoklady tvorby takového textu, jak z hlediska autora původního textu, tak z hlediska autora doplnění (žáka).
Název v anglickém jazyce
Co-play with the Book - Reading and Putting the Finishing Touches to the Book
Popis výsledku anglicky
Co-play with the book constitutes a specific type of reading and writing workshops. The pupil fills in the narative mostly with satellite actions, setting describtions or different characters and their specifications so that the text is coherent. By that she/he participates not only in creation of the text but in creation of the story as well. The paper analyses assumptions of creation of such text, from the point of view of the author of primary text and of the author of the fillings (the pupil).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Text jako učební úloha (
ISBN
978-80-244-5014-8
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
101-121
Počet stran knihy
163
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—