Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Souhra s knihou aneb čtení a dotváření knihy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891354" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Souhra s knihou aneb čtení a dotváření knihy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Souhra s knihou představuje specifický typ dílen čtení a psaní, při kterém žák doplňuje do narativního textu zejména satelitní události, popisy prostředí či jednotlivé postavy a jejich charakter tak, aby byla zachována koherence textu. Podílí se tak nejen na vzniku textu, ale také na vzniku příběhu. Článek analyzuje předpoklady tvorby takového textu, jak z hlediska autora původního textu, tak z hlediska autora doplnění (žáka).

  • Název v anglickém jazyce

    Co-play with the Book - Reading and Putting the Finishing Touches to the Book

  • Popis výsledku anglicky

    Co-play with the book constitutes a specific type of reading and writing workshops. The pupil fills in the narative mostly with satellite actions, setting describtions or different characters and their specifications so that the text is coherent. By that she/he participates not only in creation of the text but in creation of the story as well. The paper analyses assumptions of creation of such text, from the point of view of the author of primary text and of the author of the fillings (the pupil).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Text jako učební úloha (

  • ISBN

    978-80-244-5014-8

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    101-121

  • Počet stran knihy

    163

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly