Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Approximate number system task diagnostic potential among preschoolers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891437" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Approximate number system task diagnostic potential among preschoolers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This present article focuses on diagnostic potential of brain activity correlates based on approximate number system task to diagnose nonverbal mathematical competence level or dyscalculia, if needed. Our participants are solving simple ANS activity stimulating cognitive tasks throughout which the EEG signal is being recorded using the electroencephalogram. We are primarily interested in the differences between children with The Stanford-Binet test results above average and those below average.

  • Název v anglickém jazyce

    Approximate number system task diagnostic potential among preschoolers

  • Popis výsledku anglicky

    This present article focuses on diagnostic potential of brain activity correlates based on approximate number system task to diagnose nonverbal mathematical competence level or dyscalculia, if needed. Our participants are solving simple ANS activity stimulating cognitive tasks throughout which the EEG signal is being recorded using the electroencephalogram. We are primarily interested in the differences between children with The Stanford-Binet test results above average and those below average.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY

  • ISBN

    978-80-87952-17-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    933-939

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku