Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Differences in EEG between gifted and average gifted adolescents: Mental rotation task

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00330067" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00330067 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21730/15:00330067

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/7347071" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/7347071</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IWCIM.2015.7347071" target="_blank" >10.1109/IWCIM.2015.7347071</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Differences in EEG between gifted and average gifted adolescents: Mental rotation task

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In our contribution, we investigate differences in EEG signal between mentally gifted and average gifted adolescents during the mental rotation task. We focus mainly on the activation of individual lobes and hemispheres. EEG signal preprocessing was done and various feature selection and classification methods were compared. We visualize the power of frequency spectra of alpha, beta and gamma to show the active areas of gifted and average gifted adolescents and we compare our results with findings from previous studies.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences in EEG between gifted and average gifted adolescents: Mental rotation task

  • Popis výsledku anglicky

    In our contribution, we investigate differences in EEG signal between mentally gifted and average gifted adolescents during the mental rotation task. We focus mainly on the activation of individual lobes and hemispheres. EEG signal preprocessing was done and various feature selection and classification methods were compared. We visualize the power of frequency spectra of alpha, beta and gamma to show the active areas of gifted and average gifted adolescents and we compare our results with findings from previous studies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTERNATIONAL WORKSHOP ON COMPUTATIONAL INTELLIGENCE FOR MULTIMEDIA UNDERSTANDING

  • ISBN

    978-1-4673-8457-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380431200011