Authority, competences and professional funktions of academic staff
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891532" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891532 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://vestnik.susu.ru/ped/article/view/4629" target="_blank" >https://vestnik.susu.ru/ped/article/view/4629</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14529/ped160104" target="_blank" >10.14529/ped160104</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Avtoritet, kompetentnost i profesionalnaja rol prepodavatelja universiteta
Popis výsledku v původním jazyce
Rassmotrena problema značimosti kompetentnosti i profesionalizma universitetskogo prepodavatelja. Proveden analiz informacii po probleme profesionalizma i avtoriteta universitetskogo prepodavatelja. Na osnove analiza naučnoj literatury po probleme i s pomoščju teoretičeskih metodov issledovany ličnostnyje i professionalnyje kompetencii prepodavatelja universiteta, kotorye imejut svjaz s ego professiej v uslovijach vospitanija vzroslych. Aspekty kompetentnosti predstavleny kak predposylki estestvennogo i formiruemogo avtoriteta prepodavatelja vuza. Materialy mogut ispolzovatsja dlja razrabotki dejstvennych professionalnych modelej prepodavatelja.
Název v anglickém jazyce
Authority, competences and professional funktions of academic staff
Popis výsledku anglicky
The importance of competence and professionalism of the university teacher is considered. The authors analyzed the authority and professionalism of a university teacher. Based on the analysis of the literature on adult education the personal and professional competence of a university teacher were described. Aspects of the competence are presented as preconditions. They form the authority of the teacher of higher school. The materials can be used to develop professional models for university lecturers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bulletin of the South Ural State University. Series Education, educational sciences
ISSN
2412-0553
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
RU - Ruská federace
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
29-33
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—