Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895514" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://hal.archives-ouvertes.fr/ETC3" target="_blank" >https://hal.archives-ouvertes.fr/ETC3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study addresses the issue of how to use Concept Cartoons for investigating future primary school teachers? mathematics content knowledge. We focus on various types of composition of Concept Cartoons, and on advantages and disadvantages associated with using these types of Concept Cartoons for diagnostic purposes.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.

  • Popis výsledku anglicky

    The study addresses the issue of how to use Concept Cartoons for investigating future primary school teachers? mathematics content knowledge. We focus on various types of composition of Concept Cartoons, and on advantages and disadvantages associated with using these types of Concept Cartoons for diagnostic purposes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Third ERME Topic Conference on Mathematics Teaching, Resources and Teacher Professional Development (ETC3, October 5 to 7, 2016)

  • ISBN

    978-3-00-058755-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    207-216

  • Název nakladatele

    Humboldt-Universität zu Berlin

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Berlin

  • Datum konání akce

    5. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku