Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895514" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895514 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://hal.archives-ouvertes.fr/ETC3" target="_blank" >https://hal.archives-ouvertes.fr/ETC3</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.
Popis výsledku v původním jazyce
The study addresses the issue of how to use Concept Cartoons for investigating future primary school teachers? mathematics content knowledge. We focus on various types of composition of Concept Cartoons, and on advantages and disadvantages associated with using these types of Concept Cartoons for diagnostic purposes.
Název v anglickém jazyce
Using Concept Cartoons to investigate future teachers' knowledge -- new findings and results.
Popis výsledku anglicky
The study addresses the issue of how to use Concept Cartoons for investigating future primary school teachers? mathematics content knowledge. We focus on various types of composition of Concept Cartoons, and on advantages and disadvantages associated with using these types of Concept Cartoons for diagnostic purposes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Third ERME Topic Conference on Mathematics Teaching, Resources and Teacher Professional Development (ETC3, October 5 to 7, 2016)
ISBN
978-3-00-058755-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
207-216
Název nakladatele
Humboldt-Universität zu Berlin
Místo vydání
Berlin
Místo konání akce
Berlin
Datum konání akce
5. 10. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—