Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda Concept Cartoons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902066" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda Concept Cartoons

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka této publikace rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Publikace představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh ve formátu Concept Cartoons podle různých hledisek, tvorbu nových úloh Concept Cartoons a onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu).

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept Cartoons method

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents an educational tool called Concept Cartoons and the possibilities of its use in mathematics education at the primary school level and in professional preparation of future teachers. Concept Cartoons are pictures of situations related to the subject matter and several children discussing the situations through a bubble dialog. Some opinions in the bubbles are correct, some incorrect. Naylor and Keogh developed and validated a method of using Concept Cartoons as an educational tool for supporting pupils&apos; motivation and involvement at the primary school level. The author of this publication has developed and validated a new method that Concept Cartoons uses in professional preparation of future teachers to diagnose their mathematical subject matter knowledge and pedagogical content knowledge. The publication presents the tool, the original method of Naylor and Keogh, the typology of tasks in the Concept Cartoons format according to various aspects, the process of creation of new Concept Cartoons tasks and the new diagnostic method (in detail, including implemented pedagogical research).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-798-9

  • Počet stran knihy

    112

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy